Yabancı Uyruklu Öğrencilerimizin Dikkatine (2016-2017 Akademik Yılında Gelenler)

2016-2017 Eğitim-öğretim yılı Güz yarıyılında Fakültemize yeni (ilk defa) kayıt yaptıran tüm yabancı uyruklu (uluslararası) öğrencilerin (Lisans, Erasmus, Mevlana, vb.) ikamet izni işlemleri için, İl Göç İdaresi Müdürlüğü tarafından Üniversitemize 25 Ekim 2016 tarihinde randevu verilmiştir.

Bu doğrultuda 25 Ekim 2016 tarihinde İl Göç İdaresinden gelecek yetkililer ile Üniversitemize 2016-2017 Güz yarıyılında gelen/gelecek yabancı uyruklu (uluslararası) öğrencilerin ikamet izni işlemleri yapılacaktır.

Üniversitemize 2016-2017 eğitim-öğretim yılı Güz yarıyılında gelen/gelecek yabancı uyruklu (uluslararası) öğrencilerin 25 Ekim 2016 tarihinden önce yerine getirmesi gereken hususlar, toplaması gereken evraklar, randevu alma ve ödeme yapma işlemleri ile ilgili detaylı bilgi için TIKLAYINIZ

İkamet izni için randevu almak için e-ikamet randevu adresi: http://www.goc.gov.tr

İkamet izni işlemleri için 25 Ekim 2016 Salı günü, 10.00-16.00 saatleri arasında Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı Toplantı Odasında hazır bulunmaları önem arz etmektedir.

 

 

TO THE ATTENTION OF OUR INTERNATIONAL STUDENTS



Directorate General of Migration Management  has announced that “Foreigners appointment dates which are between 02nd of January 2017 and 08 th of February 2017 from e-residence application that you made to reside in Istanbul province are rescheduled. The appointments in those dates are set as between 08th of October 2016 and 25th of December 2016. Text messages or electronic mails will be sent to the applicants as soon as possible.

Within this scope, Officers of Directorate General of Migration Management will be in Istanbul University in 25th of October. All of our international students (Erasmus, Mevlana etc.) must be in the meeting room of Department of Student Affairs between 10.00-16.00 in 25/10/2016 Tuesday to get their residence permit.  (It is in #3 http://iktisat.istanbul.edu.tr/wp-content/uploads/2016/08/Map-768x819.png)

 

Please check http://e-ikamet.goc.gov.tr/Ikamet/IstenenBelgeler link for required documents before the appoinntment.