To the Attention of Our International Students

Officers of Directorate General of Migration Management came to Istanbul University in 25th of October to get the residence permit applications of our International Students (Erasmus, Mevlana, etc.). However for the students who cannot apply in this date they will be in our University in  15th of November once more.



Within this scope our international students who cannot apply for residence permit at 25th of October must be in the meeting room of Department of Student Affairs between 10.00-16.00 in 15/11/2016 Tuesday to apply for their residence permit.  (It is in #3 

http://iktisat.istanbul.edu.tr/wp-content/uploads/2016/08/Map-768×819.png

) Please notice that will be the last chance for the application.



Please do not forget to get an appointment from

http://e-ikamet.goc.gov.tr/

and check 

http://e-ikamet.goc.gov.tr/Ikamet/IstenenBelgeler

 link for required documents before 15th of November.



 



Yabancı Uyruklu Öğrencilerimizin Dikkatine (İkinci Randevu Tarihi Hk.)



2016-2017 eğitim-öğretim yılı Güz yarıyılında Üniversitemize yeni (ilk defa) kayıt yaptıran tüm yabancı uyruklu (uluslararası) öğrencilerin (Lisans, Erasmus, Mevlana, vb.) 25 Ekim 2016 tarihinde İl Göç İdaresi Müdürlüğünden gelen yetkililer tarafından ikamet izni başvuruları alınmıştır.



Ancak, 25 Ekim 2016 tarihinde işlemleri yetişmeyen veya eksik evrakı olan yabancı uyruklu (uluslararası) öğrenciler için İl Göç İdaresi Müdürlüğü tarafından

15 Kasım 2016 tarihine ikinci bir randevu tarihi

verilmiştir.



Bu doğrultuda yabancı uyruklu (uluslararası) öğrencilerin 15 Kasım 2016 Salı günü 10.00-16.00 saatleri arasında Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı Toplantı Odasında hazır bulunmaları gerekmektedir. Önceden randevu alınmış, gereken evrak toplanmış ve ödeme yapılmış olarak 15 Kasım 2016 tarihinde Üniversitemize gelecek İl Göç İdaresi yetkililerine evrakını teslim etmeyen öğrencilerin ikamet izni işlemleri yapılmayacaktır. 15 Kasım 2016 tarihi olarak belirlenen randevu tarihi dışında başka bir randevu tarihi verilmeyecektir.



Üniversitemize 2016-2017 eğitim-öğretim yılı Güz yarıyılında gelen/gelecek öğrencilerin;



  • http://www.goc.gov.tr e-ikamet adresinden ikamet izni için randevu alması zorunludur.

  • Öğrencilerin, ikamet izni için gereken evrakın hepsini temin etmesi zorunludur.


Yabancı uyruklu (uluslararası) öğrencilerin ikamet izni alabilmesi için gerekli evrak hakkında bilgiye http://ogrenci.istanbul.edu.tr/?p=8683 adresinden erişilebilmektedir.