İstatistik Araştırma Merkezi İstatistik Söyleşileri


İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi İstatistik Araştırma Merkezi'nin düzenlediği İstatistik Söyleşileri Nurhan Turan Keeler'in* konuşmacı olarak katılacağı, pazar ve kamuoyu araştırmalarıyla ilgili olarak "Saha Araştırmalarının Püf Noktaları" başlıklı etkinlikle sürüyor.



* Nurhan Turan Keeler, 2001’de kurduğu araştırma, trend ve konseptleri birleştiren Trend Group firmasını yönetmeye, Türkiye’ nin ve dünyanın en değerli firmalarıyla çalışmaya devam ediyor. Avrupa Birliği IPA projelerinde pazarlama uzmanı, marka uzmanı, stratejik pazarlama uzmanı, planlama ve geliştirme uzmanı, pazar araştırma uzmanı, sanat yönetmeni olarak görev almaktadır. GFK Ev Tüketim Paneli’nde Genel Müdürlük yaparak hanelerin alışveriş sepeti analizlerini ve yeni trendler gibi stratejik verileri firmaların iş planlarına aktarmasını sağladı. Nielsen Perakende Ölçüm firmasının ad-hoc biriminde cironun %45’ini sağlayan farklı araştırmaları yürüttü. Pazar araştırmacısı, iş modeli danışmanı, stratejik planlama ve pazarlama uzmanı, trend editörü ve radyo programcısıdır. İleri derecede İngilizce, ileri dereceye yakın Yunanca ve temel düzeyde Farsça bilmektedir.